CS Mioveni - CS Universitatea Craiova

Moderator: grup_moderatori

Închis

Inca o victorie pentru echipa?

Poll ended at 09 Noi 2013, 16:56

Da
21
72%
Nu
5
17%
Egal
3
10%
 
Total votes: 29

Avatar utilizator
Aditza
senior
senior
Mesaje: 401
Membru din: 24 Sep 2013, 20:34

CS Mioveni - CS Universitatea Craiova

Mesaj de Aditza » 07 Noi 2013, 16:56

Imagine
Last edited by Anonymous on 07 Noi 2013, 18:22, edited 1 time in total.
Motiv: Seteaza si durata sondajului!

ozzy

Re: CS Mioveni - CS Universitatea Craiova

Mesaj de ozzy » 07 Noi 2013, 17:11

Dacă ar fi să aleg când aș întrerupe seria de victorii, cu siguranță aș întrerupe-o acum. E mult mai important să câștigăm următoarele două meciuri.
(Al doilea numai pentru orgoliu, deoarece eu nu cred că FC U Craiova va prinde play-off-ul, așa că sunt irelevante punctele obținute cu ei)

JustME

Re: CS Mioveni - CS Universitatea Craiova

Mesaj de JustME » 07 Noi 2013, 18:11

de aceeasi parere sunt si eu. daca ar fi sa aleg o infrangere din astea trei meciuri o prefer in meciul asta. e pentru prima data cand putem sa respiram si nu jucam cu sabia deasupra capului. dupa meciul acesta vine partida cu Bistrita pe care trebuie sa o castigam neaparat. foarte important acest meci in care trebuie sa castigam toate cele trei puncte. apoi urmeaza un meci pe care vreau sa il castigam doar ca sa am placerea sa il vad pe boovean si pionii sai (nu ma refer la jucatori) zvarcolindu-se in chinuri.

in locul lui Ovidiu cu Mioveniul as incerca sa odihnesc o parte din jucatori (Curelea, Sin, Plesan [mai ales ca ei doi au iesit accidentati ieri], Ionescu, Ganea) si sa joc cu linia a 2-a plus jucatori gen Izvoranu, Gorovei, Velcovici care au jucat putin pana acum si n-au foarte multe meciuri in picioare. echipa pt meciul asta o vad asa:

Brac - Carja, Ljubinkovic, Izvoranu, Velcovici - Parvu - Caju, Dragalina - Gueye, Oprita, Gorovei.