A capitulat Marcel Popescu?

A capitulat Marcel Popescu și Universitatea Craiova în fața inculpatului Adrian Mititelu și a presei bucureștene ?

Universitatea Craiova – bătaia de joc a presei bucureștene, LPF și cluburilor din liga 1

Renașterea Universitatii Craiova a fost terfelită cu savoare de (mai) toată lumea: LPF, cluburile de liga 1, presa bucureșteană, unele elemente din presa craioveană, plus armata de zgomote și minciuni a inculpatului Adrian Mititelu. In afară de câteva comunicate pe site-ul oficial, primite de altfel cu entuziasm de către fani, gruparea alb-albastră nu a făcut ceva concret în această direcție. Toată lumea aruncă cu noroi în acest club, credibilitatea și brandul grupării au de suferit, sponsorii nu se înghesuie, fanii nu vin la stadion pentru că nu există rezultate, dar nici voci puternice în media care să apere Craiova.  In plus, jucătorii abordează meciurile fără entuziasm și tragere de inimă pentru că mass-media le spune în permanență că joacă de fapt pentru CSU Craiova.

Pe biletul de meci de vinerea trecută, gorjenii și-au bătut joc de Craiova scriind că echipa oaspete era CSU Craiova. Clubul Sportiv Pandurii Lignitul Târgu-Jiu, club finanțat din bani publici, se prezintă în presă cu numele de pe stema OSIM, Pandurii Târgu-Jiu, dar numele de pe stema OSIM a grupării craiovene – Clubul Sportiv Universitatea Craiova a fost refuzat pe același bilet de meci:

bilet

Site-ul LPF continuă să facă același re-branding jenant remarcat recent de craiova-maxima.ro. Practic LPF prezintă aproape toate echipele din prima liga cu nume atractive (C.S. Pandurii Lignitul Tirgu Jiu este prezentata drept “Pandurii Tirgu Jiu”, AS FC ASA 2013 Tirgu Mures este prezentată drept “ASA Târgu Mures”, etc.) dar Universitatea Craiova (sau C.S. Universitatea Craiova) este prezentată drept CS U Craiova:

lpf

Conducerea Craiovei nu mișcă un deget, deși consecințele de imagine și financiare sunt dramatice. Practic LPF și presa bucureșteană, sub influența mediatică a inculpatului Mititelu, ucid în fiecare zi renașterea Universității Craiova.

Marcel Popescu a capitulat înainte să înceapă lupta

Cu excepția unui comunicat pe site-ul oficial acum câteva săptămâni, acțiunile președintele clubului nu se fac remarcate cu rezultate concrete în acest sens, deși este o problemă care afectează direct și puternic puținii fani ai echipei. Marcel Popescu a capitulat în fața presei ticăloșite, a LPF al cărei director de comunicare a lucrat la Craiova (!) și a intereselor subterane ale mititelului. Președintele declară public că are două argumente pe această temă, argumente prezentate în comunicări civilizate cu fanii Craiovei :

– “Să nu lovim într-un om căzut”, omul căzut ar fi Mititelu, hitlerul fotbalului craiovean, cel care a distrus un club legendar prin impostură, incompetență și iată, în sfârșit confirmat prin trimiterea în judecată, infracționalitate. De la apariția lui în fotbalul craiovean s-au înregistrat două retrogradări și o dezafiliere, mutarea echipei la Severin, angrenarea echipei în campanii electorale și, ca un sfârșit de epoca demn de comedii proaste, pângărirea gazonului sfânt de pe Ion Oblemenco prin debutul plodului Adita Jr.  Iarba sfințiță de Oblemenco, Ștefănescu, Crișan sau Balaci a fost murdărită de crampoanele lui Mititelu Jr. doar pentru că era fiul patronului vremelnic. Nu putem omite vagoanele de rahat aruncate în ultimii 3 ani de clanul Mititelu în calea renașterii Craiovei fotbalistice și preluate cu nonșalanță criminală de către presa sportivă în stilul copy+paste, stil celebru și pentru implicarea în doctoratele anulate acum pe bandă rulantă.

– “Justiția și-a făcut datoria și nimic nu mai e de făcut”.

Dacă justiția și-a făcut datoria, de ce nu se aplică ce a hotârât justiția și de ce se prezintă Universitatea Craiova drept “CSU Craiova” ? Cine se bate pentru imaginea acestui club și pentru respectarea hotărârilor judecătorești? Cine se bate la LPF pentru ca Universitatea Craiova să beneficieze de același tratament de imagine de care beneficiază celelalte cluburi de liga 1 ?

Un club nu are valoare fără brand și imagine; pentru fanii Craiovei, imaginea clubului în media este o rușine

Daca pasivitatea lui Felix Grigore poate fi înțeleasă – ce stia Felix despre U Craiova si despre ce e important pentru fani ? – capitularea lui Marcel Popescu în fata mizeriilor mititele ale LPF si presei bucurestene devine șocanta. Florin Prunea, presedintele CSMS Iasi, s-a batut ca un leu in presa scrisa si la TV pentru anularea regulii U21, in beneficiul gruparii pe care o conduce. Miza mult mai mare a imaginii si brandului Craiovei nu genereaza nici o reactie din partea presedintelui Craiovei ! Comunicatele viguroase pe tema brandului Universitatii Craiova pe site-ul oficial au fost primite aproape cu furie entuziasta de catre suporteri, cu zeci de mii de like-uri, mai multe decit orice victorie a echipei. Pulsul fanilor, dat de numarul de like-uri pe pagina de facebook a clubului, ar trebui sa fie un ghid pentru ceea ce e important pentru oamenii care simpatizeaza cu U Craiova.

Cum se pot motiva jucătorii Craiovei când ei sint bombardati zi si noapte în presa scrisa si la TV cu faptul că joacă la clona CSU Craiova ? Cum se pot motiva fanii sa sprijine acest club când conducatorii nu apară imaginea clubului, desi sunt plătiți pentru asta ?

Intr-o situație unică în lume pentru care Marcel Popescu poate să-i mulțumească personal lui Adrian Mititelu, există doua grupări de fani alb-albaștri: una care crede că Universitatea Craiova joacă în liga 1 – deși presa, LPF si toate site-urile sportive din lume prezintă acest club drept “CSU Craiova” si alta care crede ca adevărata echipa e undeva în buzunarul de la piept al inculpatului Adrian Mititelu.

Universitatea Craiova pierde constant lupta cu inculpatul și mincinosul Mititelu.

Carențele mari de imagine și PR ale clubului sunt evidente în lupta cu groparul fotbalului craiovean. Acest personaj poate debita orice prostie în media, fără ca cineva să încerce măcar să-l contrazică ! E ca și cum CNN ar prezenta zi și noapte punctele de vedere demente ale teroriștilor ISIS. Dacă președintele e prea ocupat sau nu îl interesează, Craiova trebuie să aibă oameni care să intervină permanent în presă și la TV pentru a-i da un drept la replică lui Mititelu. Cu excepția acestui site și a comunității de elită pe care o reprezintă, Mititelu are doar doi dușmani de moarte: adevărul și gramatica. Cu toate acestea, booveanul minte și manipulează fără ca cineva să reacționeze, deși a contracara propaganda murdară a mititelului e o treabă ușoara pentru oamenii care se pricep la comunicare. Evident, un om angajat la club nu ar trebui să facă asta, dar poate cineva din anturajul clubului sau ziariștii de la Maxima Sport s-ar putea ocupa cu așa ceva, la un alt nivel.

Craiova-maxima.ro i-a oferit lui Marcel Popescu sugestii și modalități concrete de rezolvare a problemei numelui clubului, fără ca aceste sugestii să fie luate în seamă. 

Din păcate, președintele Craiovei ignoră complet durerea suporterilor în ceea ce privește imaginea clubului și nu a luat în seamă sugestiile prezentate recent pe acest site:

Marcel Popescu poate rezolva problema Craiovei –daca se doreste cu adevarat asa ceva. Cum se poate rezolva aceasta problema ?

Soluția e simplă. Adunarea Generala a LPF stabilește reguli clare de prezentarea pentru denumirile oficiale ale cluburilor în documentele LPF – aceleasi reguli pentru toate cuburile. Se poate implementa un set de reguli simple, de exemplu:

  • Fiecare club poate decide denumirea prezentata in comunicari oficiale ale LPF : denumirea SA (a societatii pe actiuni) sau denumirea de pe stema OSIM; este normal ca un club sportiv sa-si administreze brandul si imaginea in competitiile oficiale.
  • Fiecare club poate decide daca anumite litere – CS = Clubul sportiv, de exemplu – din denumirea de pe stema OSIM sau denumirea SA pot fi folosite sau nu in comunicari oficiale (Site-ul LPF prezinta echipa din Tirgu Mures drept ASA Tirgu Mures, desi denumirea completa este AS FC ASA 2013 Tirgu Mures – deci literele “AS FC” si anul “2013” sint eliminate de LPF din denumirea clubului muresean; de ce, ca in cazul Craiovei, echipa din Tirgu Mures nu e denumita drept ASFCASA Tirgu Mures ? Probabil pentru ca brandul ASA e mai atractiv in presa ?).

Il așteptăm pe Marcel Popescu să ridice si să rezolve această problemă. Minciunile si manipulările LPF sunt strigatoare la cer. Iar sursa acestor minciuni este absența unor reguli clare, aceleași pentru toată lumea. 

Marcel Popescu, încă o dată, mingea e în terenul tău !

Related posts

Lăsați un comentariu

Vă mulțumim !